Mi-e dor de…..

Posted: Iulie 20, 2010 in Diverse

Plimbandu-ma acum cateva zile pe net dau de un interviu luat de ziarul libertatea trupei Voltaj.  Asfel am aflat de noul lor videoclip „Mi-e dor de…”. Melodia si versurile chiar imi plac si videoclipul e ok. Dar ceva nu mai e ca inainte, nu prea mai suna ca melodiile pe care le scoteau acum cativa ani. Imi e dor de melodia ” Mi s-a pus pata pe tine”, ” Albinuta”,” Si ce”, „Hai sus” etc… Mi-e dor de ani in care cantam intruna versurile acestor melodii. Ceea ce imi place e ca inca mai canta melodii vechi la concerte…sau cel putin cantau. Am fost la doua concerte Voltaj si ambele au fost superbe. Sper ca pe viitor vor mai concerta in Constanta.

Comentarii
  1. pixie spune:

    Te sustin. Nu mai sunt cum erau. „Si ce?” sau „Vara trecuta” sau „Msd2” etc.
    Concertul acela. Genial.
    Mie una nu prea imi place melodia, mai buna este Vara trecuta. Sper sa nu se schimbe. Vreau sa ramana la fel.

Lasă un răspuns

