Memories…

Posted: Aprilie 28, 2010 in Aberatii..

De ce nu putem fi iar copii? De ce nu putem da timpul inapoi? Imi e dor de tot ce tine de copilarie, de prietenii din copilarie….de tot..

Am crescut printre baieti pana pe la 8 ani. Mie dor sa ma joc fotbal sau de-a politistii, imi e dor de toti baietii cu care imi petreceam timpul atunci, eu fiind singura fata printre multi baieti.

Cel mai mult imi lipsesc noptile pierdute pe strada cu toata gasca. As da orice sa fim iar 30 si ceva, sa jucam 9 pietre si sa iasa nea Ionescu afara sa ne unde cu apa, sa tipe sau sa cheme politia. Imi e dor de zilele cand faceam cort pe strada, iar unu din noi din greseala il darama si toti ceilalti sareau cu gura. Ce vremuri….de ce nu se mai intorc? Parca copii din ziua de azi nu se distreaza cum ne distram noi atunci. Cine mai joaca patratica, ascunselea, cutiuta, blonda, 9 pietre, leapsa, la putere?

Cel mai mult adoram 9 pietre. Jucam cate 15 la 15, eram o satra mare si galagioasa.  Alergam non-stop dupa o minge sau sa punem pietrele toti urlau „a nimerit !!!!!!!!! fugiti maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa”. Adoram cand Diana se enerva ca nu nimerea si chiar atunci cand era nervoasa nimerea. Vreau sa iasa din nou nea Ionescu sa tipe si baietii sa-i sparga geamurile cu pietrele.

De ce nu putem face o vraja si sa aducem timpul inapoi? Sau macar sa retraim clipele frumoase petrecute in copilarie… Dar timpul trece si vor ramane doar niste amintiri frumoase….

Comentarii
  1. pixie spune:

    „Adoram cand Diana se enerva ca nu nimerea si chiar atunci cand era nervoasa nimerea. ”
    Acum m-am perfectionat. ” a nimerit? chiar a nimerit? baaaaa haideti fugitiiiii”
    vreau sa fiu iar copil.

Lasă un răspuns

